Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T20:49:21+01:00
Mozesz napisac co w stylu xze nie lubisz pustych lalek no czyli jakichs mądrusi...
Cos w tym stylu...^-^
1 1 1
2010-01-14T22:00:55+01:00
Pewnego razu zbysiu szedl polna droga do sklepu. gdy spotkal kasie ta poprosila go o pozyczenie 2 zl. wiedziala ze zbys dostal wczoraj od rodzicow 59 zl na no chce. niestety kolega powiedziel ze to jego pieniadze i ze niech sama poprosi rodzicow o pieniadze. zbys , gdy byl przy sklepie spotkal wojtka jego przyjaciela.ten spytal go czy moze pozyczyc mu rower bo chce pojechac do strykowa po nowe buty. niestety zbys powiedzial ze ma wazniejsze sprawy niz jego buty. po pol godzinie zbys
z lemoniada i z lodem wracal do domu i gdy mijal kasie wielki podmuch wiatru porwal muloda i lemoniade oraz pieniadze . ta odpowiedziala ze co ja obchodzi glupia lemoniada.zaraz potemzobaczyl wojtka i poprosil go o jego hulajnoge by mogl dogonic pieniadze porwane przez wiatr.kolega nawet na niego nie spojrzal tylko bez slowa przeszedl obok niego.
od tamtej pory zbysiu pomaga innymgdy go potrzebuja a oni mu pomagaja.
2 1 2