Odpowiedzi

2010-01-14T20:47:25+01:00
Dawać im jedzenie najlepiej w karmniku :*
buźź
2010-01-14T20:47:44+01:00
Ptakom w zimie ciezko znalesc pozywienie i trzeba je dokarmiac .dobrze by było zbudowac lub kupic jakis karmnik zeby wiedzieli gdzie moga zjesc.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T20:49:02+01:00
Aby pomóc ptakom przetrwać zime powinniśmy budować dużo karmników, w których powinniśmy zamieścić ziarna zboza oraz słoninę. Należy też zrobić Karminik cale obudowane(dziuple)
aby tam ptaki mogły złożyc swoje potomstwo. Gdyz na mrozie nie ma żdnych szans na przetrwanie.