Odpowiedzi

2010-01-14T20:50:55+01:00
Pochłaniacz wilgoci,
Trucizna w pudełku z obuwiem,
Ryż wkładany do soli (żeby się nie zlepiła)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T20:53:28+01:00
Do solniczki dosypuje się ryż, który ma właściwości higroskopijne. Dzięki temu sól nie bryli się


- żele krzemionkowe czesto spotykane czy to w nowo kupionych torebkach, pudełkach na buty, niektore ciuchy a także spożywka o długich terminach spożycia. Stosowanie takich pochłaniaczy ma przede wszystkim uchronić przed rozwojem grzybów tradycyjnie zwanych pleśnią