Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T20:55:36+01:00
Krzysztof Kolum wyruszył z Hiszpani na zachód aby odkryć indie. Odkrył on jednak Ameryke 12 października 1492r. Sądził jednak że to są indie.

Dopiero Amerigo Vespuci Opisał ten kontynent i jego wybrzeza. Odktył ze to nie indie. dlatego Ameryka wzięła nazwe o djego imienia
11 4 11
2010-01-14T21:01:56+01:00
Krzysztof Kolumb w 1492 roku odkrył Amerykę.Był to przełomowy moment,ponieważ wcześniej o tym kontynencie nic nie wiedziano.Dzięki swojej wyprawie Kolumb przywiózł do Europy próbki roślin,które nie były nikomu znane,takie jak:ziemniaki,kakao itd.
Sprowadził do Europy pierwszych indiańskich niewolników.
Podczas jego wypraw w Ameryce powstały pierwsze osiedla.Jako pierwszy stworzył szczegółowe mapy Ameryki.
12 3 12