Odpowiedzi

2010-01-14T20:58:25+01:00
X-stół
y-krzesło

x+6y=1020
x-0,1x+6y-0,2y=846

x+6y=1020/-0.9
0,9x+5,8y=846

-0,9x-5.4y=1020
0,9x+5,8y=846

i tak dalej

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T20:59:25+01:00
X-początkowa cena stołu
y-poczatkowa cena krzesła

x+6y=1020
x-10%x+6×y-20%y=846

x=1020-6y
0,9x+6×0,8y=846

0,9(1020-6y)+4,8y=846

918-5,4y+4,8y=846

-0,6y=846-918
-0,6y=-72
y=120

x=1020-6y=1020-6×120=1020-720=300
odp. stół kosztował 300zł a krzesło 120 zl
1 5 1