Odpowiedzi

2010-01-14T21:08:06+01:00
2010-01-14T21:11:45+01:00
Więcej ma pud to wynosi 49.161192
a funt ma 47.62695
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T21:12:02+01:00
1pud=16,387064kg
1funt=0,45359kg
3 pudy złota * 16,387064kg = 49,161192kg
105 funtów pierza * 0,45359 = 47,62695kg
więc :
49,161192kg > 47,62695kg
z tego wynika:
3 pudy złota > 105 funtów pierza

Odp.: 3 pudy złota mają większą masę, niż 105 funtów pierza
2 5 2