Zad.1
połącz w pary ciała tasiemca z odpowiednimi opisami
nazwy ciała:
-szyjka
-główka
-człony
-przyssawki i haczyki
opisy:
-dojrzałe,wypełnione olbrzymią liczbą jaj
-umożliwiają utrzymywanie się w ścianie jelita
-jest miejscem wytwarzania nowych członów
-jest wyposażna w narządy czepne

Zad.2
wymień dwie cechy, które pozwalają zaklasyfikować przedstawiony na ilustracji organizm do obleńców.

Zad.3
Wyjaśnij krótko, w jaki sposób możemy stać się żywicielami poniższych pasożytów
-tasiemiec uzbrojony
- tasiemiec nieuzbrojony
- glista ludzka
- owsik ludzki
-włosień kręty

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T21:11:31+01:00
1
szyjka-jest miejscem wytwarzania nowych członów
główka-jest wyposażona w narządy czepne
człony-dojrzałe,wypełnione olbrzymią liczbą jaj
przyssawki i haczyki-umożliwiają utrzymywanie się w ścianie jelita
50 2 50
2010-01-14T21:13:09+01:00
1.szyjka-jest miejscem wytwarzania nowych członów
główka-jest wyposażna w narządy czepne
człony-dojrzałe,wypełnione olbrzymią liczbą jaj
przyssawki i haczyki-umożliwiają utrzymywanie się w ścianie jelita
165 4 165