Odpowiedzi

2009-09-27T19:48:28+02:00
No oczywiście że w niedzielę. Jak urodziła się w niedzielę to i pierwsze urodziny będzie obchodziła w niedzielę, tak samo jak Bartek, tylko ze w innych miesiącach. Lecz nie da się wywnioskować z tej treści w jaki dzień tygodnia (jeśli chodzi o nazwę dnia np: poniedziałek, czy wtorek) obchodzili urodziny.
3 1 3
2009-09-27T19:58:26+02:00
Według mnie z powyższych informacji nie da się zapisać żadnego matematycznego i sensownego działania xD Co roku się zmienia. Przypuśćmy, że w tym roku 27 to niedziela, to znaczy... nie przypuśćmy, taka jest prawda, już za rok to będzie poniedziałek. Czyli obstawiam, że i on i ona będą obchodzili urodziny w czwartek, chociaż znajomy mi mówi, że ona w poniedziałek, on we wtorek... No, ale skorzystaj z tego kalendarzyka na dole w kompie i wpisz sobie najpierw 1995 a potem 2009 xD Czyli oboje w czwartek, tak mi się wydaje przynajmniej....=
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T20:27:02+02:00
Wydaje mi się, że Marta pierwsze urodziny będzie obchodziła w poniedziałek (w 1996r.) a Bartek we wtorek, ponieważ:
powiedzmy, że Marta urodziła się 22 stycznia 1995r. a Bartek 23 lipca 1995r. czyli w niedziele, ich pierwsze urodziny będą odpowiednio 22 stycznia 1996r oraz 23 lipca 1996r. Rok 1996 jest rokiem przestępnym więc ma o jeden dzień więcej, czyli styczeń jest przed lutym, więc Marta ma tylko jeden dzień po niedzieli urodziny czyli w poniedziałek a Bartek (ponieważ lipiec jest po lutym) ma dwa dni po niedzieli czyli we wtorek.
Odp.: Marta obchodziła pierwsze urodziny w poniedziałek, a Bartek we wtorek.

(Mam nadzieje, że moja "wypowiedź" jest zrozumiała) :]
2 5 2