Odpowiedzi

2009-09-27T19:50:56+02:00
Aby moja klasa stała prawdziwą wspólnotą muszę dawać dobry przykład swoim postępowaniem, abyśmy wszyscy razem naśladowali nasze przemyślane zachowania. Powinnam również odznaczać się jako jednostka nie zapominając o działaniu na korzyść wspólną.
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T19:51:23+02:00
Przede wszysktim nie należy patrzeć tylko na siebie, lecz na wszystkich. Nie można zapominać, że każdy jest na równym poziomie i każdy zasługuje na jednakowe traktowanie. Nie należy się naśmiewać z słabszych jednostek, lecz pomagać im dostosować się do otoczenia.
Nie można nikogo dyskryminować, poniżać, obrażać, krzywdzić, iż jest to działanie szkodzące danej osobie, która czuje się niechciana, odrzucona, odepchnięta od społeczeństwa. Taka jednostka będzie odsunięta od pozostałych, tak więc nie będziecie wspólnotą, iż dobra wspólnota, to dobro wszystkich.
21 4 21
2009-09-27T20:46:43+02:00
Po pierwsze powinniśmy dawać dobry przykład do naśladowania.
Nie powinniśmy zapominać o tym, że każdy jest wobec sb równy.
Powinniśmy wszystkich darzyć szacunkiem i być tolerancyjni.
Wszyscy są równi więc nie powinniśmy naśmiewać ze słabszych jednostek, tylko ich wspierać i pomagać im dostosować się do otoczenia, ale nie można też do niczego ich zmuszać.
Nie można nikogo krzywdzić, poniżać, obrażać bo w ten sposób szkodzimy danej osobie, która czuje się odepchnięta od grupy.
To od nas zależy czy bd zintegrowaną grupą czy nie .
"Dobra wspólnota to dobro wszystkich."

19 4 19