Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T19:56:27+02:00
A.56,1 = 56,10
b.5,(7) = 5,78
C.26,(62) = 26,63
D.10,(2) = 10,20
e.45,61 = 45,61
f.114,45 = 114,45
g.2461,2 = 2461,20
h.151,1 = 151,10
i.8,4533 = 8,45
2009-09-27T20:04:52+02:00
A.56,1 ≈ 56,10
b.5,(7)=5,7777... ≈5,78
C.26,(62)=26,626262... ≈ 26,63
D.10,(2)=10,2222... ≈10,22
e.45,61 ≈ 45,61
f.114,45 ≈ 114,45
g.2461,2 ≈ 2461,20
h.151,1 ≈ 151,10
i.8,4533 = 8,45