Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T21:18:38+01:00
A=5cm,b=6cm,c=3cm

V=90cm[3]

a=2dm,b=16cm,c=20cm

V=6,4dm[3]
2010-01-14T21:20:01+01:00
A=5cm,b=6cm,c=3cm

V = a * b * c
V = 5 cm * 6 cm * 3 cm
V = 90 cm3



a=2dm,b=16cm,c=20cm
1 dm = 10 cm
2 dm = 20 cm

V = 20 cm * 16 cm * 20 cm
V = 6400 cm3
2010-01-14T21:26:12+01:00
V = a * b * c
V = 5 cm * 6 cm * 3 cm
V = 90 cm3
V = 20 cm * 16 cm * 20 cm
V = 6400 cm3
1 5 1