Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T16:04:30+01:00
Myślę , że Stanisław August Poniatowski przystępując do Targowicy postąpił słusznie.Nie chciał aby Polska miała "większe" problemy i dlatego postanowił się poddać.Choć Hugo Kołłątaj go popierał potępiał go Tadeusz Kościuszko który uważał , że można jeszcze wygrać z Targowiczanami i ze szlachtą.
5 5 5
2010-01-15T18:09:38+01:00
Jego postawa byla bradzo dobra.byl bojowiniczy i odwazy.
22 1 22