Odpowiedzi

2010-01-15T14:04:17+01:00
-Wyżyna Kolorado:- bariera grawitacyjna, wodna,
-Kotlina Kongo- bariera wodna, termiczna, świetlna

Skutki eksplozji:
- napływ imigrantów
- zbyt mało osób w wieku produkcyjnym
- brak rozwoju gospodarczego
- niski PKB na 1 mieszkańca
- przeludnienie
-epidemie, choroby
- dzielnice biedy na obrzezach duzych miast
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T15:10:08+01:00
Skutki eksplozji:
- napływ imigrantów
- zbyt mało osób w wieku produkcyjnym
- brak rozwoju gospodarczego
- niski PKB na 1 mieszkańca
- przeludnienie
-epidemie, choroby
- dzielnice biedy na obrzezach duzych miast
tyle wiem papa