Odpowiedzi

2010-01-14T21:40:38+01:00
Najlepiej jak by przy igle, Pasku, żeby bły wszystkie śrubki podokręcane. A także uważać żeby sobie palec nie przyszyć
4 4 4
2010-01-14T21:41:26+01:00
Nie wsadzać palców pod igłe, uważać na nożyczki, igły, szyć z głową i rozsądnie xd
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T21:43:56+01:00
Nie zbliżać zbyt palców pod igłę.
Nie szyć zepsutą maszyną.
Mieć odpowiednią maszynę do różnych rzeczy.
Mieć śrubki dobrze wkręcone.
Wybierać nitki przystosowane do szycia na maszynie.
Sprawdzić czy kabel nie jest uszkodzony przed włożeniem do giazdka.
Nie wkładać twardych przedmiotów pod stopkę maszyny.
10 4 10