Jak rozumiesz przeslanie opowiesci Dickensa ''Nie ma ludzi zlych, sa tylko samotni i nieszczesliwi, ktorym nalezy uswiadomic ze zle postepuja - wtedy mozna im pomoc. Czlowiek zly i zagubiony moze trafic na kogos z dobrym sercem. Dobro jest lekarstwo na zlo''. <-- Mam 14 lat chodze do prywatnej szkoly w londynie :D moj polski nie jest za bardzo dobry i ta praca byla zadana na 6.

3

Odpowiedzi

2010-01-15T13:34:38+01:00
ROZUMIEM TO JAKO ZAGADNIENIE DO TEGO IŻ,LUDZIE ZLI NIE ISTNIEJA A TYLKO ZAGUBIENI I NIESZCZESLIWI
2010-01-15T17:29:12+01:00
Poprostu zli ludzie nie istnieją..
są tylko samotni i nieszcześliwi którzy potrzebóują przyjaciela itp.
ale oni zle postepują ponieważ sie smucą a życie powinno sie przeżyć w szcześciu chodz nie zawsze może tak być.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T17:33:18+01:00
Ze słów tych wynika, że nie istnieją ludzie źli lecz tylko samotni i nieszczęśliwi.Należy po prostu naprowadzić ich na dobrą drogę, bo dobro jest lekarstwem na zło.