Odpowiedzi

2010-01-15T19:00:47+01:00
Myślę że te treści nadal są aktualne, ponieważ:
a) nadal tym co powinno łączyc małżonkow jest uczucie, a nie kasa (no bo ten pan piotr zawarł malżeństwo nie ze względu na milośc lecz chciał zyska posag- cztery wsie)
b) ponieważ wyrażanie się do innych a zwlaszcza do swojego partnera oschle i ze wstrętem (tak robila żona modna) nie pomaga raczej nikomu
c) ponieważ nadal bycie modnym jest dobre, ale to co robiła bohaterka to i dzisiaj jest 100-procentową przesadą

Więcej wymyśl sam
Edek Fredek
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T19:35:10+01:00
*Tak uważam,że te treści są nadal aktualne.Żyją na świecie wiąż ludzie egoistyczni, samolubni dbający tylko o siebie i o swoje interesy.Tacy którzy przejmują się tym co na zewnątrz bardziej niż tym co mają w srodku.