straty które przyniosła Polsce gospodarka folwarczno-pańszczyżniana
............................. polska gospodarka została uzależniona niemal wyłącznie od ............................................. , natomiast dużo mniejsze znaczenie miała w Polsce.................................................... .

wyobraz sobie że jesteś doradcą króla Jana 3 Sobieskiego który pomaga mu podjąc decyzje przedstawiając argumenty za i przeciw odsieczy wiedeńskiej.
jaką decyzje wg ciebie powinien pojąc król?

2

Odpowiedzi

2010-01-15T11:44:14+01:00
Straty które przyniosła Polsce gospodarka folwarczno-pańszczyżniana chłopi i polska gospodarka została uzależniona niemal wyłącznie od szlachty i folwarków pańszczyżnianych natomiast dużo mniejsze znaczenie miała w Polsce równość praw wszystkich ludzi tego następnego nie mam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T15:37:28+01:00
Straty które przyniosła Polsce gospodarka folwarczno-pańszczyźniana chłopi i polska gospodarka została uzależniona niemal wyłącznie od szlachty i folwarków pańszczyźnianych natomiast dużo mniejsze znaczenie miała w Polsce równość praw wszystkich ludzi