Odpowiedzi

2010-01-14T21:58:51+01:00
Otium cum dignitate to jest zasłużony stan spoczynku
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T22:00:17+01:00
Otium-otium cum dignitate łac., zaszczytny odpoczynek; dobrze zasłużony, beztroski odpoczynek po wycofaniu się ze służby, połączony z dostojną pozycją.


To jest lek, zeby zatrzymac perylstatyke jelit podawany po operacjach zylaki odbytu.




Mam nadzieje ze pomoglam :)