Odpowiedzi

2009-09-27T20:12:48+02:00
785≈790≈800≈1000
5296≈5300≈5300≈5000
64499≈64500≈64500≈64000
172529≈172530≈172500≈173000
413900≈413900≈413900≈414000
199726≈199730≈199700≈200000
9999≈10000≈10000≈10000
83252≈83250≈83300≈83000
19766≈19770≈19800≈20000
20956≈20960≈21000≈21000
79975≈79980≈80000≈80000
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T20:13:53+02:00
Do dziesiatek:
785= 870
5296 = 5300
64499 = 64500
172529 =172530
413900 =413900
199726 =199730
9999 =10000
83252 =83250
19766 =19760
20956 =20960
79975 =79970
do setek:
785 = 800
5296 =5300
64499 =64500
172529 =172500
413900 =413900
199726= 199700
9999 =10000
83252 =83200
19766 =19800
20956 =20900
79975= 80000
do tysięcy:
785 =1000
5296 =5000
64499 =64000
172529 =172000
413900 =414000
199726= 200000
9999 =10000
83252 =83000
19766= 20000
20956= 21000
79975= 80000
2009-09-27T20:14:43+02:00
Przyjąłem, że 5 zaokrągla sie w górę

,785 = 790, 800, 1000
,5296 = 5300, 5300, 5000
,64499 = 64500, 64300, 64000
,172529 = 173530, 172500, 173000
,413900 = 413900, 413900, 414000
,199726 = 199730, 199700, 200000
,9999 = 10000, 10000, 10000
,83252 = 83250, 83300, 83000
,19766 = 19770, 19800, 20000
,20956 = 21000, 21000, 21000
,79975 = 79980, 80000, 80000