Odpowiedzi

2010-01-14T22:04:41+01:00
1.
a,c ,e

2.
y=3x

3.
a) 3
b) 1/3
c) 1
d) 1/7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T22:40:52+01:00
Zad.1.
Funkcje a), c), e) pokazują proporcjonalność ponieważ określa się ją wzorem y=ax , gdzie a jest liczbą rzeczywistą różną od zera.

Zad.2.
Wartość zakupionego cukru(y) to wartość jednego kilograma przemnożona przez liczbę zakupionych kilogramów cukru(x), a że wartość jednego kilograma wynosi 3zł czyli zależność miedzy liczbami x i y przedstawia się następująco:
y=3×x lub x=y÷3

Zad.3.
Odpowiedź w załączniku albo pod linkiem:
http://picasaweb.google.pl/Yabuzapit/Zadanie?authkey=Gv1sRgCOGT3L7ouNXBKg#5426713514138796402

Jeśli są jakieś pytania proszę na PW.


2 3 2