Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T21:57:36+01:00
Chciałeś wszystkich. To proszę.
Zeus - bóg bogów
Hera - bogini małżeństwa
Posejdon - bóg morza
Hestia - bogini domowego ogniska
Hades - bóg zmarłych
Demeter - bogini urodzaju
Apollo - bóg sztuki
Artemida - bogini łowów
Afrodyta - bogini piękności
Hefajstos - bóg ognia
Ares - bóg wojny
Atena - bogini mądrości
Dionizos - bóg wina
Persefona - bogini kiełkującego ziarna
Hebe - bogini młodości
Helios - bóg słońca
Selene - bogini księżyca
Eos - bogini jutrzenki
Iris - bogini tęczy
Eris - bogini niezgody
Eros - bóg miłości
Ejlejtyja - bogini rodzących kobiet
Hermes - posłaniec bogów
Nike - bogini zwycięstwa
Temida - bogini sprawiedliwości
Tyche - bogini szczęścia
Tanatos - bóg śmierci
Hekate - bogini mroku
Pan - bóg pasterzy
Asklepios - bóg medycyny
Nemezis - bogini doli
Hypnos - bóg snu
Eol - bóg wiatrów
Boreasz - bóg wiatru północnego
Zefir - bóg wiatru wschodniego
Notos - bóg wiatru południowego
Euros - bóg wiatru zachodniego
Amfitryta - bogini morza
Charyty - boginki wdzięku
Muzy - boginki sztuki
Mojry - boginki przeznaczenia
Hory - boginki pór roku
Nimfy - boginki przyrody
Chloris - bogini kwiatów
Enyo - bogini wojny
Syleni - bogowie przyrody
2 3 2
2010-01-14T22:06:26+01:00
Ja mam tylko tyle :

Zeus
Hera
Posejdon
Hestia
Hades
Demeter
Apollo
Artemida
Afrodyta
Hefajstos
Ares
Atena
Dionizos
Persefona
Hebe
Helios
Selene
Eos
Iris
Eris
Eros
Ejlejtyja
Hermes
Nike
Temida
Tyche
Tanatos
Hekate
Pan
Asklepios
Nemezis
Hypnos
Eol
Boreasz
Zefir
Notos
Euros
Amfitryta
Charyta
Muza
Mojra
Hora
Nimfa
Chloris
Enyo
Sylen


Mam nadzieję , że pomogłam . ^^ ;P
2010-01-14T23:03:54+01:00
BOGOWIE GRECCY:
Apollo
Hera
Zeus
Atena
Posejdon
Dionizos
Hades zwany też Plutonem
Demeter
Afrodyta
Hefajstos
Hermes
Ares
Artemida