Witam ;]
Są to Ćwiczenia z matematyki, z ćwiczeń Matematyka 2001 strona 78 ćw 1, podpunkt d) oraz ćwiczenie 2 . ( klasa 1 gimnazjum)

Ćwiczenie 2 brzmi:
Oblicz objętość graniastosłupa o wysokości 5cm i podstawie będącej:
a)rombem o przekątnych 6cm i 8cm.
b)Deltoidem o przekątnych 6cm i 12cm


Ćwiczenie 1, Podpunkt D)

( w załączniku)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T22:08:43+01:00
2.
a) 6cm * 8cm / 2 * 5cm = 120cm³
b) 6cm * 12cm / 2 * 5cm = 180cm³

!1. jest nieczytelne!
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T22:13:06+01:00
== Zadanie 1 ==
Nie chce mi się załadować obrazek :(

== Zadanie 2 ==
a)
Objętość graniastosłupa = Pp * h
Pole rombu = (e*f)/2
6cm * 8cm = 48cm²
48cm² * 5cm = 240cm³

b)
Objętość graniastosłupa = Pp * h
Pole deltoidu = (e*f)/2
6cm * 12cm = 72cm²
72cm² * 5 = 360cm³



1 5 1
2010-01-14T22:30:08+01:00
2.
a) 6cm * 8cm / 2 * 5cm = 120cm³
b) 6cm * 12cm / 2 * 5cm = 180cm³

1.Niestety obrazek mi sie nie wczytal ;D