W populacji wymierającej najliczniejszą grupę stanowią:

a)osobniki w wieku przedrozrodczym
b)osobniki w wieku rozrodczym
c)osobniki w wieku porozrodczym
d)wszystkie grupy wiekowe mają podobną liczebnośc




2.odpowiedz na pytanie: jest nim jemioła

3

Odpowiedzi

2010-01-14T22:08:37+01:00
C)osobniki w wieku po rozrodczym

3. Jemioła jest półpasożytem.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T22:09:57+01:00
Osobniki w wieku rozrodczym

półpasożytem
2 3 2
2010-01-14T22:10:24+01:00
C)

jemioła jest półpasożytem
1 5 1