Odpowiedzi

2010-01-14T22:19:50+01:00
.Uwaga uwaga . juz w ksiagarni nowa nowiusienka kolejna przygoda harrego pottera! Narazie mamy pierwsza dostawe kto pierwszy tez lepszy :P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T22:37:19+01:00
Polecam Ci na takie coś hasło reklamowe mówiące op tym ;D

Ewentualnie hasło reklamowe :
Harry tu,Harry tam,
Ja Poterra mam,a ty?
Jest tanio i bez gadanio
jest stylowa i nowa
kupuj zaraz i to nie jest
ambaras
ludzie ,ludziska
już tu wszystkich wciska
do naszej księgarni to jasne
aż tu wszystko ciasne!
Więc przyjdź tutaj i zobacz
musisz go pokochać!