Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T22:17:45+01:00
Nawet pod względem biologicznym człowiek zaczyna się tuż po zapłodnieniu. Dwa materiały genetyczne łączą się i powstaje nowy, zupełnie unikalny. Jest to już zupełnie nowy podmiot i takim pozostanie do swojej śmierci. Może zmieniac się jego wygląd, wielkość, stan umysłu, możliwości fizyczne: może wyglądać jak kulka, rybka z ogonem, niemowlak, osoba dorosła, starzec... ale nic w materiale genetycznym się nie zmienia - umierający stulatek jest tym samym osobnikiem jak zygota z której powstał.
  • AKA
  • Początkujący
2010-01-14T22:18:14+01:00