Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T22:23:47+01:00
Ścieki
kwaśne deszcze
spaliny połaczone z wodą
pestycydy
ropa naftowa
1 5 1
2010-01-14T22:25:56+01:00
Zanieczyszczenie wód jest spowodowane głównie substancjami chemicznymi, bakteriami i innymi mikroorganizmami
-Wycieki ropy lub innych substancji ze statkow.
-Splywanie kanalizacji do morz i oceanow
-Opady radioaktywne
-Bardzo duza ilosc sciekow trafia do morz i oceanow a takze do rzek i rzeczek.
-Bardzo duzy wplyw na wode ma wycinanie lasów, monokulturę rolnictwa, niewłaściwe i nadmierne zabiegi rolnicze, urbanizację.
-Innymi mozliwosciami sa naprzyklad , rozklady martwych zwierzat lub roslin w wodzie .
rozklady kamieni w rzece :D


Pozdrawiam i licze na naj :D
1 5 1
  • zntt
  • Początkujący
2010-01-14T22:26:48+01:00
zzanieczyszczenie wód jest spowodowane substancjami chemicznymi, bakteriami i innymi mikroorganizmami .


ścieki, obumarłe szczątki zwierząt i roślin .
1 4 1