Odpowiedzi

2010-01-14T22:47:12+01:00
1.Żeby sie smiac warto wiedziec z czego- a nie tylko smiac sie bo wszyscy sie smieja
2 Śmiej sie nie zbyt glosno- zeby inni nie pomyslili ze to z nich
3Śmiejac sie smiej sie z zamknieta buzia-wpadki chodza po ludziach mozesz miec cos miedzy zebami
4 Śmiejąc sie wlasciwie zrobisz dobre wrazenie na innych
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T22:54:08+01:00
1. Zawsze bądź uśmiechnięty. Banan na twarzy jest zdecydowanie lepszy od pomidorów, którymi być może zaraz oberwiesz.
2. Nigdy nie śmiej się jako pierwszy ze swoich żartów. Jeśli inni zaczynają się dusić, ok, możesz :]
3. Tematem twoich żartów nie powinny być inne osoby. To zraża...
4. Jak się śmiać? Otwórz delikatnie usta i wciągaj i wypychaj powietrze, wydając przy tym nieludzkie dźwięki. Często w śmiechu bierze udział całe ciało, także nie bój się zaszaleć :p
5. Na bycie wesołym jest jeszcze wiele sposobów. Ryba w gaciach też w ostateczności nie jest złym pomysłem. Lepsza kiła niż mogiła.
6. Ha ha ha
7. Jestem z ciebie dumny, jeśli to rzeczywiście przeczytałeś.
6 3 6