Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T22:54:31+01:00
2x-10y=-10 /:'2
3y-2x=10

x-5y=-5
3y-2x=10

x=5y-5
3y-2(5y-5)=10
x=5y-5
3y-10y+10=10

-7y=0
y=0

x=5y-5
x=5×0-5
x=-5


x=-5
y=0
  • Roma
  • Community Manager
2010-01-14T22:55:47+01:00
(2x-10y = -10
(3y-2x = 10

(2x = 10y - 10 /:2
(3y-2x = 10

(x = 5y - 5
(3y-2(5y-5) = 10

(x = 5y - 5
(3y-10y+10 = 10

(x = 5y - 5
(3y-10y = 10 -10

(x = 5y - 5
(-7y = 0 /:(-70

(x = 5y - 5
(y = 0

(x = 5*0 - 5
(y = 0

(x = -5
(y = 0