Przekształć podane zdania według wzoru.Zastąp wyróznione wyrazy związkami czasownika z przysłówkiem.

Przykład:
Odczuwałem mocny ból w kolanie.
Mocno bolało mnie kolano.

Pani dyrektor wygłosiła krotkie przemówienie.
..........................(miejsce na odp.)
Przed nami długi marsz
.........................................

3

Odpowiedzi

2010-01-16T16:28:01+01:00
Pani dyrektor wygłosiła krotkie przemówienie.
Odp. Przemówienie wygłosiła Pani dyrektor.
Przed nami długi marsz
Odp:Długi marsz przed nami .
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T17:13:04+01:00
Odczuwałem mocny ból w kolanie.
Mocno bolało mnie kolano.

Pani dyrektor wygłosiła krótkie przemówienie.
Krótkie przemówienie zostało wygłoszone przez panią dyrektor.

Przed nami długi marsz.
Długi marsz przed nami. lub zdanie będzie takie same.

A co .? Edytować nie wolno .? ; )
Wg. mnie po to jest możliwość edytowania, więc spamem nie strasz ; P

6 3 6
2010-01-16T17:17:39+01:00
1 . Krótko przemówiła pani dyrektor .
krótko przemówiła - związek czasownika z przysłówkiem
2 . Długo maszerowania przed nami .
długo maszerowania - związek czasownika z przysłówkiem

Pozdrawiam ;) Moja rozwiązanie jest chyba dobre , bo wcześniejsze nie mają związku czasownika z przysłówkiem ;] Jeśli jednak ktoś teraz edytuje rozwiązanie zgłaszam SPAM ;)
7 3 7