Odpowiedzi

2009-09-27T20:24:59+02:00
A) 1mm - 10⁻³ metrów?

b) 1cm - 10⁻⁵ kilometrów?

c) 1g - 10⁻³ kilometrów?

d) 1dag - 10⁻⁵ ton?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T22:17:19+02:00
A) 1 1
1mm = -------m = ----------------------m = 10 (do potęgi -3)m
1000 10(do potęgi 3)

b)
1 1
1 cm = -------- km = --------------------- = 10 (do potęgi -5)
100000 10 (do potęgi 5)

c)
1 1
1g = ------ kg = -------------------- kg = 10 (do potęgi -3)
1000 10 (do potęgi 3)

d)
1 1
1 dag = ----------- t = -------------------- t = 10 (do potęgi -5)
100000 10(do potęgi 5)
1 1 1