Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T23:10:04+01:00
Zdolność ta jest związana z budową liści i łodyżek torfowca.Są one zbudowane z dwóch rodzajów komórek:martwych i żywych.W drobnych żywych komórkach zachodzi proces fotosyntezy,natomiast duże martwe komorki służą do gromadzenia wody.

alboo chodzi o to:
Torfowce tworzą kępy ,przypominające poduszki,dzięki czemu mogą wchłaniać ogromne ilości wody

Albo napisz tak:
Ponieważ tworzą duże kępy,przypominające poduszki,które moga wchłaniać ogromne ilości wody,dzięki budowie listek i łodyg(mają one komórki-martwe i żywe ,które służą do gromadzenia wody.
Liczę na naj !
46 4 46
2010-01-14T23:11:11+01:00
Ich liście zdolne są do magazynowania dużej ilości wody, iż mają dwa rodzaje komórek. Pierwsze są odpowiedzialne za proces fotosyntezy, a drugie za magazynowanie wody.

35 3 35
2010-01-14T23:14:20+01:00
Torfowce tworzą duże kępy,przypominające poduszki,które moga wchłaniać ogromne ilości wody,dzięki budowie listek i łodyg(mają one komórki-martwe i żywe ,które służą do gromadzenia wody.
29 3 29