Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T23:24:40+01:00
Z rozwojem technologicznym, z cesarstwem, z kwiatem wiśni, z tradycyjnymi strojami, z pałeczkami i ryżem, z pracocholizmem, z gejszami, z tradycyjną architekturą, z suszi, z kamikaze(przez atak na Pearl Harbor)
2010-01-14T23:30:22+01:00
Zapaśnicy sumo, starożytne świątynie, z filmami,słodycze,z grami ;P piekne krajobrazy,z kartami do gry,z ksiazkami. z potrawami,z zima ;D
nie wiem czy może byc ;]