Odpowiedzi

2009-09-27T20:29:42+02:00
akcja : sadzimy drzew.

Drodzy czytelnicy.Zapraszam was na kację pt.''Sadzimy drzewa''.Liczymy na wasze zjawienie każdy ujcześtnik otrzyma nagrodę.

pzr :D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T20:33:56+02:00
Uwaga! Zaczynamy akcję Drzewo dla każdego! Uczestnicy mają szanse nauczyć się sadzenia drzew! Każdy ma szansę, wystarczy tylko przyjść!

(tu możesz napisać gdzie się odbędzie i.t.d, ale nie wiem jaki temat przerabiacie więc nie będę pisać, bo może chodzić tylko o zachętę.)
2009-09-27T20:55:21+02:00
Uwaga! juz jutro rospoczyna się akcja wielkie sadzenie drzew!
pt. "dzrzewa to nasze życie"!
Każdy moze wziąśc udział! zapraszamy pod pałac kultury w Warszawie!
Stowarzyszenie redakcji nasza polska zieleń!!!