Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T00:19:15+01:00
Y=-2x+1
0=-2x+1
-2x=-1/:(-2)
x=½
y=0

y=x²+3
0=x²+3
x²=-3 sprzeczne bo jakaś liczba podniesiona do kwadratu nie może być ujemna

y=x²-4
0=x²-4
x²=4
x=-2 i x=2
y=0 y=0
2010-01-15T00:25:37+01:00
Znajdż miejsca zerowe funkcji
a f(x)=-2x+1
-2x+1=0
-2x=-1
x=1/2

b f(x)=x²+3
x²+3=0
sprzeczność
nie ma miejsc zerowych
c y=x²-4
x²-4=0
(x-2)(x+2)=0
x=2 lub x=-2