Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T13:36:02+01:00
Nie wiem czy chodzi o UBRANIE współczesnych ludzi ; p
Ale o tym zrobię ; d

Współcześni ludzie ubierają się tak , jaka jest moda.
Jeżeli coś się zmieni od razu ludzie "wymieniają" swoją garderobę(szafkę itp.) .
Modna kobieta ubiera się w różnych kolorach które są na topie np. czerwony , niebieski , fioletowy , żółty itp.
Dodatki tak samo w tym samym kolorze.
Natomiast mężczyźni ubierają się w ciemne kolory , lub jasne . Nie ma znaczenia czy zielony, czarny , biały itp.
Kiedyś ludzie nie wiedzieli co to moda , a teraz to się wiedza o tym cały czas rozwija , rowzija i jeszcze raz rozwija . I tak w póxniejszych latach jest wymyslana nowa moda , kolekcja itp.


Nie wiem czy dobrze , ale pozdro ; ]]
2010-01-15T16:35:05+01:00
Nowoczesny typ żony modnej to typ kobiety która.
Zawsze goni za modą i nigdy nie ubierze sie nie modnie.
Cale dnie spędza na zakupach nawet jesli nie ma pieniadzy.
uUwielbia przymiarki.Nie obchodzi ja normalne życie dla niej liczy sie tylko moda i ubrania.