Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T11:31:16+01:00
Drogi Przyjacielu.!

Piszę do Ciebie,ponieważ bardzo brakuje mi rozmów z Tobą.Chciałam bardzo podziekować Ci za Twoje rady,przemyślenia i pokazanie mi drogi,którą warto w życiu podążyć.To dzieki Tobie wiem co to przyjażń,jak ją zdobywać i jak bardzo trzeba o nią sie troszczyć.Teraz wiem ,że nie wystarczy tylko dużo że sobą rozmawiać,żeby dobrze się poznać ale ważne jest ze sobą przebywać,umieć słuchać,obserwować się wzajemnie i czuć się odpowiedzialnym za drugiego.
Z tych wszystkich powodów chciałabym wrócić na Twoją planete bo człowiek mający przyjaciela jest z każdym dniem coraz szczęśliwszy.Chciałabym też codziennie się z Tobą spotykać,widzieć Cię i cieszyć sie każdym dniem spędzonym z Tobą.
Dlatego chciałabym Ci podziękować,bo dzięki Tobie nauczyłam się doceniać najważniejszą wartość jaką jest przyjaźń.Teraz już wiem jak ważne jest w życiu MIEĆ PRZYJACIELA I BYĆ PRZYJACIELEM.

Dozobaczenia,niebawem się zjawie.

PODPIS

2 5 2
2010-01-15T12:42:17+01:00
Drogi Mały Książe!

Na początku mojego listu pragnę Ci powiedzieć jak bardzo mi Ciebie brakuje.Siedząc na plaży i podziwiając zachód słońca przypominają mi się chwile kiedy się nim tak bardzo zachwycałeś.Siedząc tak samotnie,odczuwam potęgę uczuć jakie mnie przepełniają, pojmuję ich znaczenie i cenę.Nie mogę sobie wyobrazić życia ludzkiego, sprowadzonego jedynie do gonitwy za rzeczami materialnymi, do gonitwy za zaszczytami.Ja nie chcę uczestniczyć w takim bezwzględnym wyścigu szczurów.Pragnę widzieć świat oczyma mojej wyobraźni, pragnę marzyć, darzyć kogoś przyjażnią i miłością.To Ty mi to wszystko wpoiłeś Mały Książe.Pokazałeś mi, iż miłość oraz oddanie drugiemu człowiekowi, stanowią wartość jaka umożliwia pełniejsze życie.Ludziom wciąż brakuje czasu na to , aby się z kimś zaprzyjaźnić i kogoś pokochać.Nie zauważają tak prostej potrzeby posiadania osoby, która umiałaby pocieszyć w ciężkich momentach, podniosłaby na duchu, są zajęci swoimi ważnymi problemami.A ja nie chcę tak żyć. Dla mnie Ty jesteś bliskim przyjacielem, wskazałeś mi najlepszą drogę do szczęścia i dlatego postanowiłem przylecieć na Twoją planetę i cieszyć się rzeczami których inni nie doceniją.Dozobaczenia już wkrótce mój Drogi Przyjacielu.
1 5 1