Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T10:12:27+01:00
6*4=24

10*2=20

6 Królików
10 kur
6 3 6
2010-01-15T10:13:39+01:00
Na podwórku biegają kury i kicają króliki razem jest 44 nóg i 16 głow ile jest królików a ile kur

x - króliki
y - kury

4x + 2y = 44
x+y=16

2x+y=22
-x-y=-16

dodając stronami

x=6
x+y=16


x=6
y=10

Jest 6 królików i 10 kur.
2010-01-15T10:19:25+01:00
X--> kury
y--->króliki

x+y=16
2x+4y=44

x=16-y
2(16-y)+4y=44

x=16-y
32-2y+4y=44

x=16-y
2y=44 -32

x=16-y
2y=12

x=16-y
y=6

x=16-6=10


x=10
y=6

Było 10 kur i 6 królików