Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T12:39:24+01:00
Zwrócić szczególną uwagę na dzieci, które nie umieją pływać i nie puszczaj ich do wody razem z grupką, która pływa doskonale,
-przed wejsciem do wody upewnić się czy minęło, co najmniej 1,5 godziny od ostatniego posiłku,
-pierwsza kąpiel nie powinna trwać dłużej jak 15 minut (rozgrzewka, przyzwyczajenie się do niższej niż otoczenie temperatury wody),
-jeśli przed kąpielą przebywało się dłuższy czas na słońcu najpierw ochładzamy ciało np. pryskając wodą przed zanurzeniem całego ciała,
-pozwalamy dzieciom kąpać się tylko w miejscach oznaczonych, bezpiecznych, sprawdzonych przez ratownika,
-pamiętamy, ze gwarancją bezpiecznej kąpieli jest nie tylko nasze czujne oko ale i oko ratownika, który cały czas czuwa nad bezpieczną zabawą w wodzie,
-uprzedzamy dzieci, żeby nie bawiły się " w topienie" , "atak rekina", "podtapianie" itp. Z dala od oczu ratownika - takie zabawy mogą się skończyć tragicznie.
2010-01-15T14:21:34+01:00
Informacje na temat jak bezpiecznie pływać w jeziorze:
1.Nie skaczemy do wody na płytkim.
2.Nie skaczemy na rówieśników.
3.Nie wyrzucamy śmieci do jeziora.
4.Nie sypiemy się nawzajem piaskiem po oczach.
  • 1215
  • Rozwiązujący
2010-01-15T15:00:40+01:00
Nie wchodzić głęboko jak się nie umie pływać.
Patrzeć czy masz pod sobą grunt.