Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T12:35:03+01:00
Melodyka (wyznacza następstwo dźwięków o różnej wysokości i różnym czasie trwania)
Rytmika (porządkuje materiał dźwiękowy w czasie)
Dynamika(reguluje natężenie dźwięku)
Agogika (określa szybkość wykonywania utworu)
Artykulacja (sposób wydobywania dźwięku)
Harmonika (porządkuje współbrzmienia dźwięków w utworze)
Kolorystyka (określa barwę dźwięku)
Frazowanie (porządkuje budowę utworu)
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-15T12:38:22+01:00

ELEMENTY MUZYCZNE, elementy wydzielone w dziele muz. za pomocą analizy. Należą do nich melodia, harmonia, rytm, forma, dynamika, agogika, barwa dźwięku.


* Melodyka (wyznacza następstwo dźwięków o różnej wysokości i różnym czasie trwania)
* Rytmika (porządkuje materiał dźwiękowy w czasie)
* Dynamika(reguluje natężenie dźwięku)
* Agogika (określa szybkość wykonywania utworu)
* Artykulacja (sposób wydobywania dźwięku)
* Harmonika (porządkuje współbrzmienia dźwięków w utworze)
* Kolorystyka (określa barwę dźwięku)
* Frazowanie (porządkuje budowę utworu)
5 4 5
  • Użytkownik Zadane
2010-01-15T14:27:37+01:00
Melodyka
Rytmika
Dynamika
Agogika
Artykulacja
Harmonika
Kolorystyka
Frazowanie
2 1 2