Odpowiedzi

2009-09-27T20:53:34+02:00
Wolę film.Ponieważ można je oglądać w wiele osób,a książki się raczej w kilka osób naraz się nie da czytać.Także dlatego,że są krótsze i nie trzeba poznawać fabuły przez godziny nad książką dni lub nawet tygodnie.I są bardziej efektowne nie trzeba wyobrażać sobie wszystkich postaci.I zrozumienie przekazywanej treści w filmie jest łatwiejsze niż w książce.Lubię po prostu usiąść przed telewizorem w weekend i pooglądać jakiś film.

To nie jest 10 zdań więcej nie umiałem wymyśleć ale jak dopiszesz jeszcze coś albo zamiast przecinków dasz kropki to będzie:P
6 1 6
2009-09-27T20:53:45+02:00
Uważam , że lepiej jest przeczytać książkę. Ksiązki pobudzają wyobraźnie. Lepiej jest coś przeczytać , gdyż wtedy potrafimy sobie coś wyobrazić lepiej. Część filmów jest bardzo okrojona . Nie ma w nich części wątków. W horrorach jest ciemno a więc nie możemy zobaczyć wielu rzeczy. W tym wypadku należy przeczytać książkę. Właśnie dlatego czytanie jest lepsze. Należy o tym pamiętać.

sorry mam 9 xD
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T20:58:41+02:00
Lubię czytać książki i oglądać filmy. Gdybym jednak musiała wybierać, z pewnością byłaby to książka. Myślę, że książki mają swój niepowtarzalny urok. Dzięki czytaniu książek rozwija się nasza wyobraźnia. Książka w przeciwieństwie do filmu szczegółowo opisuje świat i przedstawione w nim wydarzenia. Książki wzbogacają nasze słownictwo, oraz kształcą ortografię i interpunkcję. Książki są bardzo poręczne, mogą z łatwością być ulokowane w dowolnym miejscu, w przeciwieństwie do sprzętu RTV. Oczywiste jest, że zakup książki jest mniejszy od wypożyczenia kasety, pomijając zakup podstawowego sprzętu tj. telewizora, wideo itd. Książka jest przyjacielem, który nigdy nie oszukuje...
17 4 17