Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T12:55:16+01:00
18:10-15:30=2:40
2:40-0:45=1:55
Odp. Ania spędziła w schronisku 1 godzinę i 55 minut
2010-01-15T12:56:48+01:00
18:10 - 15:30= 2 h 40 min
2h 40 min - 45 min = 1h 55 min
Odp. Ania przebywała w schronisku 1 godzine i 55 minut.
2010-01-15T13:50:38+01:00
Od godziny 15:30 do 18:10 mamy 2 godziny i 40 minut

Droga zajęła Ani 45 minut

Czyli: 2godz i 40 minut - 45 minut = 1 godz. i 55 minut.

Wychodzi na to, że Ania w Schronisku spędziła 1 godzinę i 55minut