Jest to PRZYRODA ! ;d

Odszukaj w dostępnych ci źródłach, i napisz po dwa przykłady roślin do każdego rodzaju rozmieszczania liści na łodydze.

naprzemianległe - ( co najmniej 2)
okółkowe - ( co najmniej 2 )
skrętoległe - ( co najmniej 2 )


Proszę o szybką odpowiedź .! ;)
z góry dzięki.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T12:58:04+01:00
Naprzemianlegle krowiziół zbożowy, gryczka śniegowa.
okólkowe marzanka polna, rolnica pospolita
sktetolegle krzywoszył polny, układka leśna
3 3 3
2010-01-15T13:11:30+01:00
Liście naprzemianległe: szałwia wieszcza, jodła, cis
liście okółkowe:skrzyp, krwawnica
liście skrętoległe:jarząb mączny, niecierpek.
3 3 3
2010-01-15T13:27:07+01:00
Naprzeciw - krowiziół zbożowy, gryczka śniegowa. Okół - marzanka polna, rolnica pospolita. Skręto - krzywoszył polny, układka leśna.
3 2 3