Odpowiedzi

2009-09-27T20:58:32+02:00
3 argumenty świadczące o tym , ze literatura rozwija bardziej wyobrażnię człowieka niż film to:
1.książka pozwala wyobrazić sobie pewną scene a w filmie ktos wymysla ją za nas.
2.książka jest bardziej interesująca dzieki czmu wprowadza nas w świat baśni itd.
3.ksiązka zawiera bardziej szczególne informacje
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T23:30:42+02:00
1) W książce zawarte są w szczegóły, w filmach ogólnie akcja może być wycięta lub pominięta.
2)W książce występuje kilka wątków, w filmie mogą być złączone w jeden.
3)W książce wszystko jest dokładnie opisane, pojawiają się opisy postaci,przyrody,przedmiotów itp, a w filmie możemy zobaczyć wszystko bez opisu.
2009-09-27T23:50:08+02:00
- uczysz się poprawnej pisowni wyrazów
- używasz poważnych słów
- przez książki nasza wyobraźnia lepiej pracuje