Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T13:52:54+01:00
X-cena 1 grapefruita
y- cena 1 kiwi

2x+6y=4,50
x=1,5y

2×1,5y+6y=4,50
3y+6y=4,5

9y=4,50
y=0,5zł

x=1,5y=1,5×0,5=0,75zł

spr. 2x+6y=4,5
2×0,75+6×0,5=1,5+3=4,5zł

odp ,grapefruit kosztował 75gr. a 1 kiwi 50 gr
1 5 1
2010-01-15T13:54:13+01:00
Grapefruit 1,5x
kiwi x

2*1,5x+6x=4,5
3x+6x=4,5
9x=4,5 |:9
x=0,5

grapefruit 0,75
kiwi 0,5
2010-01-15T15:04:13+01:00
X- cena kiwi
1,5x - cena grejpfruta

2*1,5x+6x=4,5
3x+6x=4,5
9x=4,5/9
x=0,5
1,5x=1,5*0,5=0,75