Odpowiedzi

2010-01-15T13:55:38+01:00
Nieważne co ludzie mówią,
nieważne jak długo to robią,
Uwierz w siebie, a będziesz latac wysoko,
Liczy się tylko to, jak prawdziwy jesteś,
Bądź prawdziwy i idź za swoim sercem.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T14:45:06+01:00
And it doesn't matter what people say - i nieważne co ludzie mówią
And it doesn't matter how long it takes, - i nieważne jak długo to robią
Believe in yourself and you'll fly high, - uwierz w siebie, będziesz latać wysoko
And it only matters how true you are, - i liczy się tylko to, jak prawdziwy jesteś
Be true to yourself and follow your heart. - bądź prawdziwy i idź za swym sercem.

Pozdrawiam! :)
2010-01-15T14:49:43+01:00
I nie ma znaczenia co ludzie powiedzą.
I nie ma znaczenia jak długo to trwa.
Uwierz w siebie a wzniesiesz się wysoko.
Znaczenie ma tylko jak prawdziwy jesteś.
Bądź sobą i idź za sercem.