Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T16:04:16+01:00
Drodzy czytelnicy!!!
Bardzo zachecam was do przeczytania ksiazki L.M Montgomery pt."Błękitny zamek" ,ponieważ jest to ksiazka interesujaca,pelna przygód ,
moim zdaniem bardzo ciekawa i wciagajaca .Czytająć ksiazke przeniesiecie sie do mlodych lat a przede wszystkim poniosa was emocje oraz wyobraznia.[...]
....................
2010-01-15T18:03:21+01:00
W mojim liscie uwzglednie ksiazke pt M.Kruger Godzina pąsowej róży ,jest to fascynujaca ksiazka ,ktora ma w sobie cos ciekawego,lecz trzeba sie w nia wczuc,zapraszam wszystkich do jej przeczytania.
pozdrawiam
Imie:......