Prosze o pomoc w przetłumaczeniu tekstu na jezyk polski pilne
Zgóry dziekuje:)
Hans hatte sieben Jahre bei seinem Herrn gedient,da sprach er zu ihm:Herr,ich habe jetzt lange genug gearbeitet,ich will jetzt wieder heim zu meiner Mutter,gebt mir meinen Lohn!"Der Herr antwortete:Du hast mir treu und ehrlich gedient.Wie deine Arbeit war,so soll dein Lohn sein",und gab ihm ein Stuck Gold,das so groB wie der Kopf von Hans war.Hans wickelte das Gold in ein Tuch setztees auf seine Schulter und machte sich auf den Weg nach Hause.Wie er so dahinging und immer ein Bein vor das andere setzte,kam ihm ein Reiter in die Augen,der frisch und frohlich auf einem Pferd vorbeitrabte.Ach'',sprach Hans ganz laut,was ist das Reiten schon!Da sitzt einer wie auf einem Stuhl, stoBt an keinen Stein,macht seine Schuhe nicht kaputt und kommt schnell vorwarts."Der Reiter,der das gehort hatte,hielt anund rief:Ei,Hans,warum laufst du auch zu FuB?"-Ich muss ja wohl",antwortete er, ,,Wie soll ich sonst mein Gold nach Hause bringen?Es druckt mir auf die Schulter und ich kann den Kopf nicht geradehalten."-,,WeiBt du was",sagte der Reiter, ,,wir wollen tauschen:ich gebe dir mein Pferd und du gibst mir dein Gold."-,,Von Herzen gern",sprach Hans, ,,aber ich sage Ihnen ,es ist sehr schwer."Der Reiter stieg ab,nahm das Gold,half Hans aufs Pferd und sagte: ,,Wenn du schneller reiten willst,musst u mit der Zunge schnalzen und hopp hopp rufen."Hans war glucklich als er auf dem Pferd sas und so frei dahinritt.Nach einiger Zeit wollte er schneller reiten.Er schnalzte mit der Zunge und rief hoop hoop.Das Pferd begann zu galoppieren und schon war Hans abgeworfen und lag im Gras.Das Pferd ware davongelaufen wenn es nicht ein Bauer festgehalten hatte der ihm entgegenkam und eine Kuh vor sich hertrieb Hans war enttauscht und sagte zu dem Bauern Das Reiten macht keinen Spas vor allem auf einem Pferd wie diesem das springt und einen herabwirft dass man sich den Hals brechen kann.Ich setze mich nie wieder auf dieses Pferd Wie gut hast du es mit der Kuh,da kann einer gemutlich hinterhergehen und hat jeden Tag seine Milch Butter und Kase Ach, hatte ich doch so eine Kuh.Nun sagte der Bauer ich will die Kuh fur das Pferd tauschen wenn du mochtest Hans sagte sofort ja und der Bauer sprang aufs Pferd und ritt schnell davon.Hans war glucklich Ein Stuck Brot finde ich immer dazu kann ich so oft ich Lust habe Butter und Kase essen Wenn ich Durst habe melke ich die Kuh und trinke Milch.Was will ich noch mehr?In einer Wirtschaft as Hans in der grosen Freud alles was er bei sich hatte und trank fur sein letztes Geld ein Glas Bier.Dann ging er weiter immer nach dem Dorfe seiner Mutter zu.Es war sehr heis so dass ihm die Zunge im Mund klebte.Ganz einfach dachte Hans jetzt will ich meine Kuh melken und die Milch trinken.Er band sie an einen dunnen Baum und weil er keinen Eimer hatte so stellet er seine Ledermutze drunter aber was er auch tat es kam kein Tropfen Milch.Und weil er es so dumm machte gab ihm das ungeduldige Tier endlich mit einem der Hinterfuse einen solchen Schlag vor den Kopf dass er zu Boden taumelte und eine Zeitlang nicht wusste wo er war Glucklicherweise kam da ein Metzger mit einem jungen Schwein.Was ist denn passiert?fragte er und half dem guten Hans .Hans erzahlen alles .Der Metzger gab ihm seine Flasche und sagte.Da trink einmal das tut gut!Die Kuh will wohl keine Milch geben das ist ein altes Tier das hochstens noch zum Ziehen oder zum Schlachten zu gebrauchen ist.Ei ei sprach Hans und strich sich die Haare uber den Kopf aber ich esse nicht gern Kuhfleisch es ist mir nicht saftig genug Ja wer so ein junges Schwein hat!Das schmeckt anderes und vor allem die Wurste!Hor mal Hans sagte der Metzger ich will mit dir tauschen und will dir das Schwein fur die Kuh geben Hans freute sich ging weiter und dachte daruber nach wie alles nach seinem Wunsch ging Immer dann wenn etwas Unangenehmes passierte hatte er gleich darauf Gluck und war alles wieder in Ordnung.


Bardzo prosze o pomoc najlepiej jak najszybciej
Wielki dzieki:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T15:04:18+01:00
Hans służył swemu panu na siedem lat, rzekł do Niego: Panie, teraz pracuję dość długo, Wracam do domu mojej matki, dajcie mi wynagrodzenia, "Pan odpowiedział:" Ty nie służył mi wiernie i uczciwie . Jak było na pracę, tak twój płac "i dał mu sztukę złota, że jako surowiec jako szef Hans war.Hans złoty owinięte w setztees tkanina na ramieniu i ruszył w dalszą drogę do domu. Ponieważ był więc spacery, i zawsze stawiamy jedną nogę przed drugą, ujrzał jeźdźca w oczy, świeże i vorbeitrabte.Ach Frohlich na horse''said Hans dość głośno, co jest jazda na! siedzi człowiek podobny do krzesło, stoBt nie kamienie, nie zrujnować swoje buty i przedstawi szybko. jeźdźca, którzy to usłyszeli, przechowywane Anund zawołał: "Ach, Hans, dlaczego uruchomieniu fub?" Sądzę, że należy " On odpowiedział: "Jak jeszcze mogę dostać moje złoto z powrotem do domu? Drukuje na moim ramieniu i nie mogę geradehalten ."-,, głowy WeiBt ci, co rzekł jeździec, będziemy wymieniać: dam ty mój koń, a ty daj mi swój złoty ."-,, z serca ", powiedział Hans", ale mówię wam, to jest bardzo trudne. "jeździec zsiadł z konia, wzięła złota i pomógł Hans konia i rzekł: : "Jeśli chcesz jechać szybko, u trzeba kliknąć języka i połączenia Jup Jup." Hans był na koniu, kiedy rozwija się SAS i tak wolny dahinritt.Nach jakiś czas chciał szybciej reiten.Er cmoknął i wezwał Hoop hoop.Das koń zaczął galopować, a Hans były odrzucane i leżące w Gras.Das ware koń uciekł, gdyby nie odbyła się pionkiem do niego i pojechaliśmy krowy przed nim, Hans był rozczarowany i powiedział rolnik, jazda nie Uzdrowiska zwłaszcza na koniu, jak ta, skacze i rzuca, że przerwa na szyi kann.Ich nie usiąść na tym koniu, jak to zrobiłeś z krowy, można bowiem hinterhergehen przytulne codziennie i ma masła, mleka i Kase miał Oh, mam takie Kuh.Nun rolnik powiedział że chcę zastąpić krowy konia Jeśli spodobała Ci się Hans razu powiedział tak, a rolnik skoczył na konia i jechał szybko davon.Hans był rozwija się kawałek chleba, zawsze znaleźć do tego mogę tak często czuję się jak jeść masło i ser, kiedy jestem spragniony, I mleka krowiego i Milch.Was pić I want more? "W gospodarce Hans u Freuda Grosen wszystko, co miał ze sobą i pili do ostatniego Pieniądze szkła Bier.Dann zawsze udał się do wsi, jego matka była bardzo zu.Es uczelni, tak aby jego język w ustach tylko klebte.Ganz Hans myśli teraz będę mleka krowiego mleka i trinken.Er związane im cienkie drzewo i ponieważ nie miał on na wzór wiadro pod jego Ledermutze ale to, co zrobił nie było Milch.Und spaść, ponieważ był tak głupi, niecierpliwy bestia w końcu dał mu jedną z takich Hinterfuse cios w głowę, że upadł na ziemię i przez jakiś czas nie wiedział, gdzie jest szczęście przyszedł rzeźnik z małymi Schwein.Was stało się tak dlatego, że poprosił, i pomógł dobry Hans. ErzShler wszystko Hans. rzeźnik dał mu butelkę napoju, sagte.Da that's good! krowa na pewno nie dają mleko jest stary zwierzęcia, które stosowane w większości do pługa, lub na ubój ist.Ei ei powiedział Hans, jak pogładził włosy o głowę, ale nie lubię jeść mięso krowy, to nie ja Cóż, kto chce soczyste tyle ma prosiaka "to smakuje inaczej, a zwłaszcza kiełbasy! Hor razy Hans Powiedziałem miejsc handlu rzeźnik z ciebie, i da wieprzowych na krowę, Hans był zachwycony i myśli zbadał piśmie, jak wszystko zgodnie z jego życzeniem było zawsze wtedy gdy coś złego się stało zaraz po Gluck i wszystko było w porządku ponownie.
5 3 5
2010-01-15T16:11:01+01:00
Hans służył swemu panu na siedem lat, rzekł do Niego: Panie, teraz pracuję dość długo, Wracam do domu mojej matki, dajcie mi wynagrodzenia, "Pan odpowiedział:" Ty nie służył mi wiernie i uczciwie . Jak było na pracę, tak twój płac "i dał mu sztukę złota, że jako surowiec jako szef Hans war.Hans złoty owinięte w setztees tkanina na ramieniu i ruszył w dalszą drogę do domu. Ponieważ był więc spacery, i zawsze stawiamy jedną nogę przed drugą, ujrzał jeźdźca w oczy, świeże i vorbeitrabte.Ach Frohlich na horse''said Hans dość głośno, co jest jazda na! siedzi człowiek podobny do krzesło, stoBt nie kamienie, nie zrujnować swoje buty i przedstawi szybko. jeźdźca, którzy to usłyszeli, przechowywane Anund zawołał: "Ach, Hans, dlaczego uruchomieniu fub?" Sądzę, że należy " On odpowiedział: "Jak jeszcze mogę dostać moje złoto z powrotem do domu? Drukuje na moim ramieniu i nie mogę geradehalten ."-,, głowy WeiBt ci, co rzekł jeździec, będziemy wymieniać: dam ty mój koń, a ty daj mi swój złoty ."-,, z serca ", powiedział Hans", ale mówię wam, to jest bardzo trudne. "jeździec zsiadł z konia, wzięła złota i pomógł Hans konia i rzekł: : "Jeśli chcesz jechać szybko, u trzeba kliknąć języka i połączenia Jup Jup." Hans był na koniu, kiedy rozwija się SAS i tak wolny dahinritt.Nach jakiś czas chciał szybciej reiten.Er cmoknął i wezwał Hoop hoop.Das koń zaczął galopować, a Hans były odrzucane i leżące w Gras.Das ware koń uciekł, gdyby nie odbyła się pionkiem do niego i pojechaliśmy krowy przed nim, Hans był rozczarowany i powiedział rolnik, jazda nie Uzdrowiska zwłaszcza na koniu, jak ta, skacze i rzuca, że przerwa na szyi kann.Ich nie usiąść na tym koniu, jak to zrobiłeś z krowy, można bowiem hinterhergehen przytulne codziennie i ma masła, mleka i Kase miał Oh, mam takie Kuh.Nun rolnik powiedział że chcę zastąpić krowy konia Jeśli spodobała Ci się Hans razu powiedział tak, a rolnik skoczył na konia i jechał szybko davon.Hans był rozwija się kawałek chleba, zawsze znaleźć do tego mogę tak często czuję się jak jeść masło i ser, kiedy jestem spragniony, I mleka krowiego i Milch.Was pić I want more? "W gospodarce Hans u Freuda Grosen wszystko, co miał ze sobą i pili do ostatniego Pieniądze szkła Bier.Dann zawsze udał się do wsi, jego matka była bardzo zu.Es uczelni, tak aby jego język w ustach tylko klebte.Ganz Hans myśli teraz będę mleka krowiego mleka i trinken.Er związane im cienkie drzewo i ponieważ nie miał on na wzór wiadro pod jego Ledermutze ale to, co zrobił nie było Milch.Und spaść, ponieważ był tak głupi, niecierpliwy bestia w końcu dał mu jedną z takich Hinterfuse cios w głowę, że upadł na ziemię i przez jakiś czas nie wiedział, gdzie jest szczęście przyszedł rzeźnik z małymi Schwein.Was stało się tak dlatego, że poprosił, i pomógł dobry Hans. ErzShler wszystko Hans. rzeźnik dał mu butelkę napoju, sagte.Da that's good! krowa na pewno nie dają mleko jest stary zwierzęcia, które stosowane w większości do pługa, lub na ubój ist.Ei ei powiedział Hans, jak pogładził włosy o głowę, ale nie lubię jeść mięso krowy, to nie ja Cóż, kto chce soczyste tyle ma prosiaka "to smakuje inaczej, a zwłaszcza kiełbasy! Hor razy Hans Powiedziałem miejsc handlu rzeźnik z ciebie, i da wieprzowych na krowę, Hans był zachwycony i myśli zbadał piśmie, jak wszystko zgodnie z jego życzeniem było zawsze wtedy gdy coś złego się stało zaraz po Gluck i wszystko było w porządku ponownie.
1 5 1