Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T14:25:26+01:00
Nie wiem czy mam to zgadnąć
pomyślałaś/łeś np o liczbie 15
bo 15 to iloczyn 2 liczb pierwszych czyli 3 i 5
i te liczby różnią się o 2

może być też tak że tą liczbą jest 35, jako iloczyn liczb pierwszych 5 i 7

lub 323 jako iloczyn liczb pierwszych 17 i 19

lub 143 jako iloczyn liczb pierwszych 11 i 13

tych liczb jest mnóstwo
2010-01-15T16:03:35+01:00
Mogą to być liczby m.in 15, 35, 143 i 323. Jest ich bardzo dużo.