Odpowiedzi

2010-01-15T14:22:31+01:00
Życie na ziemi przestało by istnieć ponieważ rośliny to także drzewa które produkują tlen nie zbędny do życia. A po za tym było by szaro i smutno.
36 3 36
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T15:49:47+01:00
Życie na ziemi przestało by istnieć ponieważ rośliny to także drzewa które produkują tlen nie zbędny do życia. Planeta byłaby pusta, ponieważ bez roślin, które zajmują trochę powierzchni na ziemi nie byłoby również nas i zwierząt. Nasza planeta nie różniłaby się niczym od pozostałych planet.
59 4 59