Mam wielka prośbę:
Proszę o rozwiązanie wszystkich zadań, pliss szybko

1. napisz nazwę krainy geograficznej na której terenie leżą poniższe miasta:
a) warszawa ...................
b)szczecin ...................
c) Wrocław ...................

2. podaj dwa czynniki decydujące o tym, że Nizina Śląska jest krainą typowo rolniczą.
a) .........................................................
b) .........................................................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T15:04:50+01:00
1. a) nizina mazowiecka b) pobrzeże szczecińskie c) nizina śląska
3.a) nizina południowo wielkopolska b) nizina północno podlaska
c)nizina mazowiecka
2. a) uprawiawiana jest pszenica, rzepak itp.
b) znajduje się wiele lasów, sadów..

Myśle że dobrze
2 4 2
2010-01-15T17:09:04+01:00
1. a) nizina mazowiecka
b) pobrzeże szczecińskie
c) nizina śląska
3.a) nizina południowo wielkopolska
b) nizina północno podlaska
c)nizina mazowiecka
2. a) uprawiawiana jest pszenica, rzepak itd.
b) znajduje się wiele lasów, sadów
13 4 13